Loreta's Screem

pátek, července 21, 2006

Krvavé maso s nabídkou kvalitního sexu

Po středečním komunikačním nezdaru, který se ale přehoupl v solidní gay večer s tatarákem se nám včera povedlo domluvit večeři tak, aby dorazili všichni pozvaní.
Jana přivedla svojí kamarádku a ta přivedla i svoji mladší sestru. Veskrze dobrý začátek.
No, ale pak se to posralo.
Kamarádka se slovenskou mutací jména Kristýna (sic!) se byla tak extrémně znuděná, že jsem si pod fousy mumlal Ty seš dneska zase divná, jestli nemáš krámy. Její sestra, mladší sestra na sobě prokazovala odlehčené známky punku, ale hlavně vypadala na to, že chce spát, je hluchá a stěží reaguje na světlo.
Tyhle nudny panny se rozhodly, že v podstatě buď nejí nebo jen pizzu, takže jsme opustili prostory Legendy (ahoj tataráku) a přemístili se do jiné, ale dost fajne, hospůdky.
Ožiovací pokusy nikam nevedli, takže jsme si užívali kolegiální večer ve třech a občas probudily ty můry. Na chvilku.
Poslední bloody mary ve mě probudila chlípné myšlenky, takže jsem začal přemýšlet, zda se za maskou totálního unudění Kristíny (to je ta mutace!) neschovává vášnivá ženská, ale došel jsem k závěru, že to je asi tak stejná pravděpodobnost, jako že mám na zahrádce uranovej důl a rozhodl se radši zaplatit.
Pavel dostal dobrý nápad (navštívíme biograph), no dejme tomu, že alespoň zajímavý nápad, že Dominika (spící mladší sestra) je neuvěřitelně fotogenická. Nepochopil jsem to, ale aspoň mě to pobavilo. Tudíž byl tento dýchánek ukončen milosrdným metrem a já můžu být jen zvědav, jak dopadnou Pavlovi světlokreslící snahy.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home